PARTAJAREA VALORII : RENAULT GROUP LANSEAZĂ A TREIA EDIȚIE A PLANULUI DE ACȚIONARIAT DEDICAT SALARIAȚILOR, ÎN CADRUL PROGRAMULUI STRATEGIC RENAULUTION

Cu un procent de 5,07 % din capital deținut de salariații săi la data de 31 decembrie 2023, Renault Group lansează, pentru al treilea an consecutiv, o nouă operațiune de mare amploare în favoarea angajaților. Grupul reconfirmă cu această ocazie ambiția de a ajunge ca până în 2030 cota de capital deținută de salariați să atingă 10 %.

Noua ofertă prevede atribuirea gratuită a 7 acțiuni către angajații eligibili ai Grupului din 30 de țări și posibilitatea, în 24 de țări, de achiziție a unor acțiuni la un preț redus cu 30 %, la care se adaugă o alocare suplimentară de acțiuni.

Prețul de referință al acțiunii Renault în cadrul operațiunii este stabilit la 41,80 Euro, ceea ce echivalează cu un preț de achiziție pentru angajați de 29,26 Euro după aplicarea reducerii. Perioada de subscriere se va derula între 18 septembrie și 2 octombrie 2024 (inclusiv).

06.09.2024

Articol

Boulogne-Billancourt, 6 septembrie 2024 – Renault Group are convingerea fermă că angajații trebuie să poată beneficia de performanța companiei lor. Astfel, în urmă cu mai bine de doi ani, a lansat primul său plan de acționariat dedicat angajaților. Ca urmare a succesului înregistrat de etapele din 2022 și 2023 ale « Renaulution Shareplan », compania a decis să reînnoiască această inițiativă în 2024, oferind unui număr de aproape 98.000 de angajați posibilitatea de a deveni acționari ai companiei în condiții preferențiale. Această ofertă reflectă voința Renault Group de a consolida angajamentul salariaților față de performanța și ambițiile companiei, cu obiectivul stabilit ca până în 2030, 10% din acțiunile sale să aparțină angajaților.    

 

« Noul Renaulution Shareplan 2024 este o inițiativă la care țin foarte mult. Faptul că de 2 ani suntem angajați în acest plan de acționariat destinat salariaților, unul din cele mai avansate din toate domeniile industriale, demonstrează că Renault Group rămâne fidel tradiției sale de a fi o companie care inovează în toate domeniile și care se afirmă ca un laborator social mereu de actualitate! Avem ambiția ca 10 % din capitalul acestei companii să ajungă în mâinile celor care asigură performanța sa, zi de zi. » Luca de Meo, CEO Renault Group

 

98.000 de salariați eligibili în 30 de țări primesc câte 7 acțiuni gratuite.

 Această a treia operațiune Renaulution Shareplan este deschisă, asemenea celor precedente, salariaților Renault Group și unei mari părți a filialelor acestuia, în 30 de țări, sub rezerva obținerii autorizațiilor locale necesare: Argentina, Austria, Belgia, Brazilia, China, Columbia, Coreea de Sud, Croația, Elveția, Franța, Germania, India, Irlanda, Italia, Malta, Maroc, Marea Britanie, Mexic, Olanda, Polonia, Portugalia, Republica Cehă, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Turcia, Ucraina și Ungaria,

Astfel, toți salariații eligibili vor primi gratuit un număr de 7 acțiuni, sub forma unei alocări unilaterale, fără obligație de investiție.

 

O reducere de 30 % din prețul acțiunii la achiziție și o alocare suplimentară 

În plus, în 24 din aceste țări, Renault Group propune angajaților săi o ofertă de cumpărare de acțiuni în condiții avantajoase, cu o reducere de 30% față de prețul de referință și o alocare brută suplimentară echivalentă cu 7 acțiuni gratuite pentru primele 3 acțiuni cumpărate.

Conform reglementărilor în vigoare, investiția pe care fiecare salariat o poate face este limitată la 25% din remunerația sa brută anuală estimată pentru anul 2024.

  

Despre Renault Group

Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării și beneficiind de alianța sa cu Nissan si Mitsubishi Motors, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 106.000 de salariați, Grupul  a vândut 2,235 milioane de vehicule în 2023. Obiectivul său este cel al unei mobilități care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040. https://www.renaultgroup.com/en

 

RELATED TOPICS