Boulogne-Billancourt, 15 iulie 2025 – Consiliul de Administrație al Renault Group a decis numirea, începând cu data de 15 iulie 2025, a lui Duncan Minto în funcția de CEO al Renault S.A., pentru o perioadă interimară, până la desemnarea noului CEO.
În prezent Director Financiar al Renault Group, Duncan Minto va asigura conducerea operațională a companiei alături de Jean Dominique-Sénard, care va ocupa funcția de Președinte al Renault s.a.s, societatea operațională a Grupului, pe perioada interimatului.
Membru al Renault Group din anul 1997, Duncan Minto are o vastă experiență în domeniul financiar și o înțelegere profundă a provocărilor strategice ale companiei.
Procesul de selecție pentru noul CEO al Renault S.A. este deja într-un stadiu avansat, sub supravegherea Comitetului de guvernanță și remunerare al Consiliului de Administrație.
Renault Group își va publica rezultatele semestriale în data de 31 iulie.
Născut în 1975, Duncan Minto este absolvent al Universității St Andrews din Scoția. S-a alăturat Grupului Renault în Regatul Unit în 1997. În 2001, s-a mutat în Franța, în cadrul direcției financiare a Grupului, unde a fost responsabil de relațiile cu investitorii. În 2006, a fost numit Director Financiar al Renault-Nissan Portugalia. Ulterior, în 2012, a devenit Director General al Renault Irlanda, iar în 2013, Director Financiar al regiunii Asia-Pacific a Grupului. În 2017, Duncan Minto a fost promovat Director al departamentului de planificare și analiză financiară al Grupului Renault. În 2022, a fost numit Director Financiar al Dacia, apoi, în 2023, Director Financiar al Alpine. La 1 martie 2025, Duncan Minto a fost numit Director Financiar al Renault Group și membru al echipei de conducere.
Despre Renault Group
Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării și beneficiind de alianța sa cu Nissan si Mitsubishi Motors, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare.
Prezent în peste 130 de țări și având peste 98.000 de salariați, Grupul a vândut 2,264 milioane de vehicule în 2024. Obiectivul său este cel al unei mobilități care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.