„Pentru a face față provocărilor viitoare, avem nevoie de o organizație care să decidă mai rapid, să execute mai inteligent și să rămână mai aproape de clienții noștri. Schimbările de leadership de astăzi reunesc directori talentați, cu o cunoaștere aprofundată a industriei, expertiză solidă și, mai presus de toate, credibilitatea internă necesară pentru a face diferența”, a declarat François Provost, CEO al Renault Group.
Brand și creștere: valorificarea sinergiilor pentru a stimula expansiunea
Fabrice Cambolive este numit în rolul nou creat de Chief Growth Officer, pe lângă rolul său de CEO al mărcii Renault. El rămâne membru al echipei de leadership.
În această poziție, Fabrice Cambolive va superviza ambele mărci, Renault și Dacia, asigurând o abordare strategică unificată și maximizând veniturile pe toate piețele. Acest lucru va permite Renault Group să valorifice pe deplin beneficiile identității și poziționării pe piață a fiecărei mărci, menținând în același timp o organizare bazată pe marcă la nivel de Companie Națională de Vânzări (NSC).
Fabrice Cambolive va conduce și dezvoltarea internațională a Grupului, cu piețe prioritare identificate în India, America Latină și Coreea de Sud.
De asemenea, va fi responsabil de oferirea unei experiențe client impecabile în zonele digital, marketing, rețea de dealeri, post vânzare, rețeaua de retail deținută de Renault Group, în strânsă relație cu serviciile financiare.
La Dacia, Katrin Adt este numită în funcția de CEO al mărcii. Ea va raporta noului Chief Growth Officer și se alătură echipei de leadership. Ea îi succede lui Denis Le Vot, care a ales să părăsească Grupul.
Inginerie: accelerarea inovației și execuției
Philippe Brunet este numit Chief Technology Officer (CTO), alăturându-se echipei de leadership. El va gestiona Ingineria atât pentru Grupul Renault, cât și pentru Ampere.
Rolul unic de CTO a fost creat pentru a accelera inovația și execuția dezvoltării și pentru a îmbunătăți coordonarea cu departamentele Product Planning, Calitate, Achiziții, Fabricație și Supply Chain. Bazându-se pe mandatul său de succes în cadrul Grupului, unde a consolidat în mod notabil electrificarea (tehnologiile E-Tech), lanțul valoric al vehiculelor electrice și a scurtat termenele de dezvoltare cu proiectele Twingo și baterii, Philippe Brunet va conduce următoarea etapă a transformării ingineriei Renault Group.
El îi succede lui Philippe Krief, care rămâne CEO al Alpine și membru al echipei de leadership, fiind pe deplin dedicat conturării viitoarei game și dezvoltării mărcii Alpine.
Achiziții: continuarea transformării
În același timp, Anthony Plouvier, anterior VP Procurement Strategy & Transformation, este numit Chief Procurement Officer, succedându-l pe François Provost. De asemenea, se alătură echipei de leadership. Cu 20 de ani de experiență în achiziții în Franța, Turcia și Japonia și misiuni în optimizarea costurilor în inginerie și producție, el va conduce transformarea achizițiilor, sporind competitivitatea și consolidând parteneriatele cu furnizorii.
Supply Chain, Producție și Calitate: integrate sub o singură conducere
Thierry Charvet își extinde domeniul de activitate pentru a include și perimetrul Supply Chain, pe lângă rolul său actual de Head of Industry and Quality. El rămâne membru al echipei de leadership.
Resurse Umane: punem oamenii pe primul loc
Claire Fanget, anterior Director de Resurse Umane al mărcii Renault, este numită Chief People & Organisation Officer, succedându-i lui Bruno Laforge, care părăsește compania. Ea se alătură echipei de leadership.
Cu o vastă experiență în Resurse Umane (producție, vânzări, Alianțe, regiuni și mărci), ea va sprijini transformarea Grupului. Prioritățile sale vor fi adaptarea competențelor și resurselor la noile nevoi ale industriei și dezvoltarea în continuare a excelenței manageriale.
Comunicare, Parteneriate & Public Affairs: asigurăm continuitatea
Christian Stein, Chief Communications Officer, devine membru al echipei de leadership.
În calitate de CEO Renault Group, François Provost va continua să supervizeze departamentul de Parteneriate și Afaceri Publice.
Componența întregii echipe de leadership poate fi găsită aici.