„Suntem într-o perioadă foarte provocatoare din punct de vedere al experienței digitale, iar industria auto nu face excepție. Am lansat cele două platforme de e-Commerce în urmă cu doi ani, înainte sa fim determinați de contextul special să ne orientam către aceasta zonă. A devenit rapid un atu, pentru că am înțeles din vreme ce nevoi și ce așteptări au clienții noștri într-un astfel de parcurs. Dovada că am aplicat o bună strategie o constituie numărul mare, în continuă creștere, de achiziții online pe care le vedem în fiecare zi.” – Mihai Tănase, Head of Digital Dacia & Renault.
Procedura de achiziție este intuitivă și rapidă, fără a necesita cunoștințe deosebite de utilizare a unor aplicații sau programe speciale. Fiecare client poate consulta ofertele disponibile pe site-uri cu ajutorul mai multor filtre de selecție (model, preț, culoare, tip combustibil, transmisie, capacitate cilindrică), astfel încât alegerea să fie cât mai potrivită nevoilor lui. Apoi acesta poate finaliza procedura, plătind factura finală a vehiculului sau își poate rezerva autoturismul selectat, achitând o taxă de 500 de Euro (TVA inclus). Plata se face cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăți. Atât contractul, cât și factura se vor transmite electronic de către un agent autorizat, ales în prealabil de client. Pentru a facilita accesul tuturor clienților și a oferi detalii utile, Groupe Renault derulează în această perioadă o campanie de promovare sub conceptul „Eu aleg online”, care poate fi vizualizată aici.
Până în acest moment, peste 2.500 de clienți au ales să achiziționeze un automobil Dacia sau Renault prin intermediul platformelor de e-Commerce. Disponibile la adresele https://vanzari.renault.ro şi respectiv https://vanzari.dacia.ro, acestea includ modele din stoc la prețuri promoționale.