Boulogne-Billancourt, Franța, 18 decembrie 2025 – Renault Group a anunțat astăzi că agenția de rating S&P Global Ratings a ridicat ratingul de credit pe termen lung al Renault SA la „BBB-”, cu perspectivă stabilă, față de „BB+” anterior. Această trecere la statutul investment grade reflectă succesul reînnoirii gamei de produse Renault Group, al strategiei sale multi-energie (vehicule electrice, termice și hibride) și al expansiunii internaționale în curs, bazată pe parteneriate. Ratingul subliniază reziliența modelului economic al Grupului și profilul său solid de lichiditate.
„Ne bucurăm de îmbunătățirea ratingului nostru de credit de către S&P Global Ratings. Aceasta confirmă progresele semnificative realizate de Renault Group în creșterea profitabilității, consolidarea generării de numerar și comsolidarea profilului de lichiditate. Această revalorizare este o recunoaștere a succesului transformării Renault Group, realizată de echipele noastre în ultimii ani. Rămânem pe deplin angajați pentru a continua o creștere profitabilă, cu obiectivul de a crea valoare pentru angajați, acționari și parteneri, menținând în același timp o politică financiară riguroasă”, a declarat François Provost, CEO Renault Group.
Comunicatul de presă emis de S&P Global Ratings este disponibil pe pagina lor principală: www.spglobal.com/ratings.
Despre Renault Group
Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării și beneficiind de alianța sa cu Nissan și Mitsubishi Motors, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare.
Prezent în 114 țări și având peste 98.000 de salariați, Grupul a vândut 2,265 milioane de vehicule în 2024. Obiectivul său este cel al unei mobilități care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.




.jpg)
